כרטיס ביקור דיגיטלי

כרטיס ביקור מודפס מול כרטיס ביקור דיגיטלי

בשנים האחרונות ישנה אלטרנטיבה חדשה לכרטיס הביקור המודפס, עיצוב ובנייה וירטואלית של כרטיס ביקור דיגיטלי. כרטיס ביקור דיגיטלי מאפשר לך לחשוף ולהציג את העסק שלך בצורה יעילה, פשוטה, גמישה והכי חשוב כלכלית לאורך זמן רב מאוד.

מאמר זה יעסוק בהבדלים בין סוגי הכרטיסים עבור בעלי עסקים אשר שוקלים להדפיס כרטיס ביקור מנייר או לבנות כרטיס ביקור דיגיטלי.

כרטיס ביקור מודפס מול כרטיס ביקור דיגיטלי

כרטיס ביקור סטנדרטי מנייר הוא כרטיס בגודל של 9X5 ס"מ בעיצוב אופקי או אנכי אשר מציג את פרטי בעל העסק, מומחיותו, כתובת העסק ופרטי יצירת הקשר (טלפון, מייל וכדומה).

כרטיס ביקור דיגיטלי

 

כרטיס ביקור דיגיטלי הוא למעשה עמוד נחיתה ברשת אשר מותאם בצורה אוטומטית לכל מסך (מחשב, טאבלט וסמארטפון). כרטיס ביקור דיגיטלי מרחיב את היכולות הבסיסיות של כרטיסי הביקור הסטנדרטים מנייר וכולל כיתוב על בעל העסק או המשרד, אפשרויות ניווט ל – Waze, שמירת פרטי איש הקשר ישירות לנייד, שילוב של קוד QR, גישה מהירה לאתר האינטרנט של בעל העסק, שליחת הודעת Whatsapp ישירות מהכרטיס, אפשרויות "צביעה" לצורך פרסום באינטרנט ועוד שלל אפשרויות מתקדמות אחרות.

ההבדלים המרכזיים בין הדפסה של כרטיסי ביקור לבין יצירה של כרטיסי ביקור דיגיטליים הם לא רק בכמות התוכן שהם חושפים ללקוח בית העסק, אלא גם בפרמטרים אחרים כמו:

  • עדכניות– אחד מהיתרונות הגדולים ביותר של כרטיס ביקור דיגיטלי הוא היכולת לעדכן אותו בכל רגע נתון מבלי להיכנס לעלויות עיצוב, הדפסה והפקה חדשות. שינית כתובת, טלפון או מייל? – בכל שניה, ניתן להכניס לממשק הניהול של הכרטיס ולשנות את הפרטים בצורה קלה, מהירה ופשוטה.
  • גמישות – כרטיס ביקור דיגיטלי מעניק למשתמש בו גמישות מקסימלית מבחינת שימושיות, עיצוב וחוויה אשר מוענקת ללקוח הסופי.
  • מחיר– עלות עיצוב והדפסה של 1000 כרטיסי ביקור מנייר עומדת על 300-500 ש"ח. לעומת זאת, עלות עיצוב ובנייה של כרטיס ביקור דיגיטלי היא זולה יותר ועומדת על 200-500 ש"ח לשנה (בהתאם לחברה הנבחרת). עלות כרטיסי הביקור הדיגיטליים היא קבועה ואינה משתנה בהתאם לשימוש.
  • מכירות – כל כרטיס ביקור דיגיטלי יכול לשמש למינוף המכירות של העסק. לעיתים קרובות, כרטיס ביקור דיגיטלי כולל בתוכו טופס יצירת קשר אשר מאפשר ללקוח מזדמן להשאיר הודעה גם באמצע הלילה. בנוסף, ניתן להשתמש בטכניקות פרסום מתקדמות, לסמן ולצבוע כל לקוח שנכנס לכרטיס ואז להציג לו מודעות מותאמות בפלטפורמות הפרסום השונות (פייסבוק, אתרים שותפים של גוגל וכדומה).
  • ידידותיות לסביבה– כרטיס ביקור דיגיטלי אינו יוצר זבל סביבתי בדומה לכרטיס ביקור מנייר. הכרטיס נמצא ברשת האינטרנט ולכן ידידותי ב – 100% לעולם.

לסיכום, כמו בכל תחום בחיים, בהחלט הגיע הזמן להתקדם לכרטיס ביקור דיגיטלי אשר מעניק לעסק שלך יתרונות רבים מבחינה פרקטית, מיתוגית ושימושית. סביר להניח שבתי הדפוס הותיקים עוד יעניקו שירותי הדפסה של מוצרי קד"מ וניירת משרדית (הדפסת פליירים, הדפסת לוחות שנה, הדפסת קטלוגים, הדפסת מגנטים או הדפסת פולדרים) אך בכל הקשור לכרטיסי ביקור – אין ספק בכלל שהעתיד הוא דיגיטלי.